Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Marlot Grouve - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Marlot Grouve - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Marlot Grouve

Blijf op de hoogte en volg Marlot

25 September 2014 | Nederland, Nijverdal

Hallo allemaal!

Nog 2 dagen en dan is t zover! Mijn reis gaat dan beginnen. Ik heb er super veel zin in, maar vind t ook heel spannend! Gisteren heb ik mijn laatste werkdag gehad. Ik heb van iedereen afscheid genomen. Toch wel gek hoor.

Ik ga proberen mijn verhalen zo goed mogelijk bij te houden met deze blog. Zodra ik ben gearriveerd in Cusco en ik tijd heb, zal ik jullie berichten!

Tot snel!

Liefs Marlot

  • 29 September 2014 - 20:29

    José:

    Wij gaan jou zeker volgen. Ben benieuwd naar al je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlot

Reis naar Peru

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 2839

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 30 November -0001

Peru!

Landen bezocht: